چهارشنبه، بالاخره، سختترین امتحان دوران تحصیلم تموم میشه.
امسال نتونستم وقت بذارم برای تبریک نوروز و احوال پرسی. دوست نداشتم پیام ثابت و غیرشخصیسازی شده بفرستم.
امیدوارم بعد از امتحان، بتونم یکم هم که شده از حال همه رفقا و عزیزان خبر بگیرم.
خزعبل...ما را در سایت خزعبل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 ساعت: 18:06